Kişilerin niyetine değil de sadece eylemlerine bakarsak yanılırız. Ama arkasındaki niyete baktığımızda, bunun ekseriyetle "Ben de varım!" deme çabası olduğunu görürüz. İnsanız, fark edilmek istiyoruz.
Bu ülkede içindeki çocuk utanca boğulmuş ve bunalmış o kadar insan var ki! Ben onlara " yetişkin çocuklar" diyorum. İçi çocuk ama bedenen yetişkin...Bunlar kötü insanlar değiller ama her türlü kötülüğü de yapabilirler.