Evet buraya en sevdiğim miraç çağrı aktaşın kitabının sonuna gelmiş olarak yazıyorum mutlaka kitabı okumayan varsa okusun çünkü hayatımızı kaybettiğimiz yerden nasıl ayağa kalmamız gerektiğini düştüğümüzde yeniden ayağa kalkıp pes etmememizi vazgeçtiğimizde yeniden başlamamız gerektiğini anlatan bir kitap her ne kadar geç kalmış olsamda kitabı okumaktan asla sıkılmadım zevk ve ilham alarak okuduğum bir kitap okumayan hemen okusun derim :)
“Olur ki, bir şey sizin için hayırlı iken
Siz onu hoş görmezsiniz.
Yine olur ki, bir şey sizin için kötü iken,
Siz onu seversiniz.
Allah bilir, siz bilemezsiniz.”