cold*

cold*
@Boktan
Her şey olması gerektiği gibi: Üzüntülü ve ağır..
Reklam
o bu değilde hani sadece nefes alıyoruz diyoruz ya o bile zor geliyor şu sıralar.
Çağımdan tiksiniyorum!
Sevilmedim diye üzülmeyin .sevildiğini sanıp ,sonra hiç sevilmediğini anlamak daha berbat.
İnsanın kalbi sakat olmasın