Şimdi genel olarak bir cevap vereyim. Hayatımın en kötü döneminden geçiyorum maddi olarak. Öyle aman aman zengin değilim yani. Önümdeki üç ayı hesap ederek yaşıyorum. Ama alınacak,okunacak listem çok fazla,inşallah da bitmez. İnternet sitelerinin kampanyaları beni aşırı cezbediyor
." Zaten şunu da alacağım, bunu da, aaa kredi kartına taksit varmış, bu yayınevi bugünlük%50 indirimdeymiş kaçırmamalıyım, indirim kuponu geldi değerlendirmeliyim, ama bu kitap sonuçta faydalı bir şey, alkolüm yok, e sigaram da yok, sigara içsem aylık minimum 150 tl giderdi, 150 tl ye ben ohoooo kaç kitap alırım indirinlerden" derken bir bakmışım kargocu kapıda. O mutluluk paha biçilmez. Bu sonbahar-kış döneminde tek bir kıyafet, ayakkabı, çanta almadım. Masraf yapacağım her şeye "o parayla şu kitabı alırım" hesabı yapmaya başladım. Ve bence bu bir hastalık. 🙁