Gün ışığıııı

Gün ışığıııı
@Bookdiscovery
Karanlığın ardından gelen o ilk aydınlık gibi... Gün ışığı bana hep umut verir
İyi değilim,İyi hissetmiyorum yinede çok güzel arkadaşlarım var,gülebiliyorum,nefes alabiliyorum ama ben eski halime dönmek istiyorum. O gülemiyordu,arkadaşı yoktu,nefes alamıyordu,iyi değildi ama hırslıydı her şeyden önce o kız hırslıydı.
Gün ışığıııı
Sende çok güzel bir arkadaşsın ❤️❤️😽