Ercan

Ercan
@Booklover_____
Aşk sessizlikse ben onu yazarım
Yok sayıldığın yerlerde var olmak için çabalama.
Reklam
"Ya ortasındasındır aşkın, merkezinde; ya da dışındasındır, hasretinde..." Aşk
İnsanlardaki egonun seviyesini şöyle söyleyebilirim. Siz ne derseniz deyin hep muhalefet olan siz oluyorsunuz. Sanki iktidar olan genel hakimiyet sahibi kendisi..
Ahlak, İnsanın gittiği heryere taşıdığı itibarıdır.
Telafisi olmayan şeylerin izahı geçersizdir.
Reklam