"Ah bu yağmurlar delik deşik ediyor içimi
Sığınsam, bir ocak bulsam, ısınsam
Ah bu yağmurlar
Bir yanım diken öte yanım gül, kanıyor
Bir dert ki bende çare yok, sende insaf yok....
Ne de çok yaşlanmıştı babası? Kaç yaşındaydı? Kaç yıl geçmişti yaşanmamış, yaşantıdan sayılmamış, hesaba katılmamış? Hatırlamıyordu, bırakmıştı saymayı günleri, ayları....