Her yönüyle kendine yetebilen, kendisiyle mutlu ve özgüveni tam olan insan özgürdür ve sevgi özgür olanların tam anlamıyla deneyimleyebildiği eşsiz bir etkidir..
Herkesin zor zamanları olur ve geçer. Ama bazılarının zor zamanları hiç geçmiyor. Bu yorucudur. Kendini feda etme. Bu ilişkinin içinde eriyip yok olma..
"Yargı" bir sevme kusurudur. Sevmeyi zorlaştırır, yanlış yönlendirir, maniple eder, sarsar, geciktirir, hata yaptırır ve bütün bunların sonunda da tabii ki "mutsuz" kılar.
Dikkat edin!
Karşı tarafı değil, sizi mutsuz eder.