📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aman! Bağışla, senin ağzından bir "affettim" sözünü duyayım; ya da kendi elinle beni öldür. Öldür! Ah! Ölmek,ölmek ne büyük mutluluktur. Mademki senden ayrılacağım, mademki seni bir daha göremeyeceğim... Ahh!Ölmeli...Ölmeli! Fitnat'ım beni kendi elinle öldür. Aman bana gücenme! Bana darılma! Of! Bu ne büyük azap!
"Ah zavallı kadınlar neler çekerlermiş!Biz erkekler onları kukla gibi kullanıyoruz.Yolda serbest ve rahat yürümelerine mâni oluyoruz.Bu ne rezalet!Ne küstahlık!Bir erkek, tanımadığı bir başka erkeğe rast gelse yüzüne bakmaz,söz söylemez,lâkin tanımadığı ve hiç görmediği bir kadına rast gelince,gülerek yüzüne bakmaya ve söz söylemeye başlar,kovsalar bile yanından ayrılmaz.Demek oluyor ki biz,kadınları insan yerine koymuyoruz...
Ah biz zavallı kadınlar! Biz evlendiğimizde sanıyoruz ki bir koca, bir yoldaş alıyoruz. Halbuki erkekler bize o gözle bakmıyorlar. Onların evlendiklerinde eşlerine verdikleri değer, satın alacakları bir beygir veya bir arabaya verdikleri değerden azdır. Evet, hakları var ya. Çünkü bir beygir alacaklar, eğer iyi çıkmazsa yine satmaya mecbur olacaklar. Belki de aldıkları fiyata bile satamayacaklar. Zara etme korkusu var. Fakat karıları iyi çıkmazsa (!) tabiatları uyuşmazsa (!) hiçbir zarar etmeksizin onları bırakırlar. Başkalarını, daha iyilerini (!) alırlar. İşte bizi hayvan yerine bile koymazlar. Ne yapalım? Hüküm onların elinde... Nasıl isterlerse öyle yaparlar..."