📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Beni yaktın,” dedi. “Yandım.”
“Özür dilerim. Bilerek olmadı."
“Bilerek olup olmamasına değil, sonucuna odaklanıyorum.” Kapıya yaslı olmayan elinde tuttuğu buz dolu poşeti havaya kaldırıp gözümün önüne getirdi. “Sen yaktın, sen söndüreceksin.”
“İnsan bir tane alıp tadına bakar, beğenirse yenilerini alır. Hepsini yiyeceğinden nasıl eminsin?” Belki de beğenmeyecekti.
“Sen yapmışsın,” dedi sessizce. “Her türlü yerim, Sarışın."