Zeynep kaya

Puan vermedi
Silah basında aşk ੈ✩‧₊˚༺☆༻*ੈ✩‧₊˚ •8|10• ༻ asker adam ༻ aynı evde yaşamak ༻ öğrenci kadın karakter ༻ zorunlu yakınlık ༻ tek kitap ☆selamm size çok güzel bir kurguyla geldim ☆Ugur Iğdırda görev yapan bir üsteğmendir ve yılar önce ona bşr iyilik yapan kadın onu arar ve Mehsunu korumasını söyler böylelikle pislokoji öğrencisi mehsu ,Uğurla aynı evde yaşanya başlar ☆yazrın kalemin sevdim akıcıydı kurgu ise çok tatlı ve birazda acıydı işleyiş ,karakterler hepsi güzel anlatılıp işlenmişti bence İlk başta aynı çatı altında kaldıklarında ve uğurun güvensizliği beni çıldırtı ama bir yerde ona hak verdim çünkü geçmişinde yaşadığı onca şeyden sonra Fakat Mehsunun deli dolu halerine dayanmayıp ona tutulması onları okumak çok tatlıyıf fakat en tatlısı kesinlikle yan karakterlerdi ben askeriyeyi okumayı çok seven biriyim ve askerlerin espirici hakerini çok seviyorum bu kitaptada Ercandı bizim biricik güldürenimiz Onun dışında diğer yan karakterleri de çok sevdim ☆ bi sonraki yoruma kadar hoşçakalın
Silah Başında AşkRabia Gümüş · Parola Yayınları · 202579 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Zeynep kaya

, bir kitabı okumaya başladı
Asena Nişikli
9/10 · 283 okunma

Zeynep kaya

, bir kitabı okumaya başladı
Pınar Salman
8.4/10 · 208 okunma

Zeynep kaya

, 2026 okuma hedefini ekledi.
2026 OKUMA HEDEFİ
0/100 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
100 kitap
0 sayfa
13 inceleme
0 alıntı
2 günde 1 kitap okumalı.
Puan vermedi
*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*ੈ✩‧₊˚ (Benim şeytani avcım)•8|10• ༻ av-avcı ༻ yetişkin romantizm ༻ yasak aşk ༻ karanlık geçmiş ༻ seri #2 ☆selamm büyük tutku ve heycanla okuduğum serinin ikinci kitabıyla geldimm ☆Mist duygusuz ve soğuk bir avcıdır . Cehennemden kaçan dört kardeşi bulmak üzere kraliçe tarafından dünyaya gönderiliyor ama işler istediği gibş gitmez ve geldiği dünyanın renkelrini tatlarını ,zevklerini tatmak ister ve bu süreçte dünyada insan suretinde yaşamya başlar Bir gün marketten dondurma almaya giderken Lily ile karşılaşır ve orda hikayeleri başlar … ☆zaten ilk kitapta Mist’i çok sevmiştim ve kitabını okumak için çıldırıyordum lily ise tam bir can ya aşırı aşırı ısınıp sevsiğim bir karakter,aşırı tatlı ve utangaç bir çifti tabi ateşimizin harlandığı kısımlarda çoktu İlk kitaba kıyasla daha çok sevdim Tesadüfen karşılaşmaları kitabın yarısı cok tatlıydı birbiriyle iletişim kuramamalrı beni çok eğlendirdi Ve kitap aşırı smut içerir ben rahtsız olmadım okumayı seviyorum ama herşey açık saçık anlatılmış ve son sayfalard sürekli smut var o yüzden lütfen yetişkin okurlarımız okusun Ama dediğim gibi Mist ile Lilyi okumak bana büyük bir keyif verdi ☆ bi sonraki yoruma kadar hoşçakalın
Benim Şeytani AvcımAurora Ascher · Parola Yayınları · 202564 okunma