Bağlı ~lal figan~ | Pınar Salman
️süpriz bebek
️mutlu son
️asker erkek karakter
️yüzleşme
️serinin son kitabı
selammm bayılarak okuduğum serinin final kitabıyla gelidmmm
Doru ve Ervanın ayrılığına cidden dayanamıyorum ve bu ayrılık sürecinde bir miniğimiz geldi minik Doğayla ,Ervanın çok değiştiğini ,güçlendiğini düşünüyorum hep başkalarını öncelik yapan Erva, Doğadan sonra önce ben demeyi öğrendi ve kesinlikle bu Ervatı çok daha sevdim
Doru ve Ervanın yüzleşme sahneleri ise buyuk bir merakla okudum her sayfayı hemen hemen cevirip devamını merak ettim ama sonunda hersey konuşulup hal oldu ve onları bir bütün ,mutlu okumak bana o kadar iyi geldi ki anlatamam
Baba Doru ise tam bir tatlılık abidesiydi Doğa ile ilişkisini çok sevdim veeee
Doğa bıcırığımız bence annesi ve babsıına çok iyi geldi sorlu hamilelikte bile pes etmeyip annne ve babsına gelmesi
~~~
Seri hakında konuşmak istersem ise rs,e giren askeri kurgu okuyamayan insanlara tagsiye edeceğim bir seri çünkü hemen okunan bir seri
Üç kitap arasında ise bence en iyisi b Bağlıydı çünkü onları tam bir aile olarak okuduğum ve duyguların tam yoğunlukta okuduğum için ve biraz daha az sayfalı olmasıda olabilir
bi sonraki yoruma kadar hoşçakalın