Ey sevinç içinde ömür süren genç adam! Sözümü yabana atma,gönülden dinle.Gençlik azizdir,çabuk geçer;gayret et,doğruluk yolundan sapma,gencligi heder etme,ondan faydalanmasını bil...
Beklerim sabahı gaam ile kederle
Yorgun düşmüş umutlarım .
Boşa cıkmış hayallerim.
Beklerim sabahı ahh ile sitemle.
Bölünür uykularım kabuslar ile .
Yarım kalmış mektuplarım yarım kalmış şiirlerim.
Yarım kalmış türkülerim.
Eksik hep bir yanım.
Yıkıldım yine kalktım yine yazdım.
Koştum yoruldum ama yılmadım .
Ben koştukça sen uzaklaştın .
Takatim dermanım kalmadı....
YİNE SONU GELMİYOR ŞİİRLERİMİN
ÇÜNKÜ SONU GELİRSE NE SEN KALIRSIN NEDE BEN.............
Bora TOPRAK