“Sen, gece daha güzelleşen,
Ne hoş, göğsüne eğilerek,
Havuzlara hıçkırıp düşen
Sonsuz inleyişi dinlemek!
Ay, kutlu gece, şakıyan su,
Titrek ağaçları çevrenin,
Sizdeki o saf kara duygu
Bir aynadır sevgime, derin.”
“Biri bana uzun zaman önce demişti ki; fırtınadan önce sessizlik olur. Biliyorum bittiğinde derler ki; güneşli bir günde yağmur yağar. Bilmek istiyorum , güneşli bir günde yağan yağmuru hiç gördün mü?...” youtu.be/u1V8YRJnr4Q
Bizler Tanrı'nın yetim çocukları
Cennetten düşen umut sürgünleri
Her şey Adem'in ilk oğlundan beri
Az çok eskisi gibi
Gölgeler seyreder uzaktan bizi
Ağlatırken güldüren masalların ülkesi
Yarını mühürleyen bir rüya gibi
Omzumuzdan düşmüyor geçmişin yükü
Bizler Tanrı'nın kırık hayalleri
Devr-i dünyanın kader yorgunları
Bağlı gözleri, çözülmüyor düğümleri
Tükenmeden nefesleri
Gölgeler seyreder uzaktan bizi
Ağlatırken güldüren masalların ülkesi
Yarını mühürleyen bir rüya gibi
Omzumuzdan düşmüyor geçmişin yükü
youtube.com/watch?v=7XU_NIU...
Biz en güzel sana güldük,
En çok sana ağladık.
Çoğu zaman her şeyden vazgeçip senin kanatlarının altına sığındık. Bir sana sadık sana sevgili kaldık. Bir seni bizi üzdüğünde başımızın üzerine koyduk. Hayatta herşey gelir geçer, sen bakisin. Aslolan hayattır, hayatta Beşiktaş...
Bu akşam kritik maç öncesinde sana güvenimiz tam. Fakat hep dediğimiz gibi; yen , yenil farketmez Beşiktaş’a olan sevgimiz sadakatimiz eksilmez. Başarılar Beşiktaş!
Mirassın babadan kalan görülmemiş aşk
Saldır her maçında dik dur engelleri aş
Korksun renkliler hiç biri etmesin rahat
Varlığınla var oluruz bitmez bu savaş