Lütfen ,Rica Ediyorum! Alıntılar için buradaym.Bunalımlı insanlar gidin bir psikiyatr'a
Görünün sizin derdinizle tasanızla uğraşamayız.YA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN YA DA BİR PSİKOLAĞA GÖRÜN !
Biz cehalete savaş açıyoruz ,Cahillere değil !
Başka anlamı varmı ?
Bu savaşta kazana eski adı
Cahiller olacak,aynı savaşta koluna girip oda yeni bir nefer gibi senin yanında savaşacak.
Her şey ,Aklına gelen her şey için çok geç kaldık!Ama senin çocuğum senin benliğin ve gücün bütün geç kalmışlıkları yakalayıp geçecektir .Zamanı iyi kullanırsan tabi .Durumun ne olursa olsun ,Vazgeçmeden istikbalini elinde tut ,kısaca Akıllı ol diyorum yaa!