Herşey çok güzel aslında ,hayatta güzel ,duygular muhteşem,Yalnız kalmamak ,her zaman bir arkadaş ,bir dost ,bir kardeş,bir ana,birde baba olması şartıyla.Eksildikleri andan itibaren üzüntüler sona kadar sürer Acayip bir duygu istenmesede .Yaşlı gözler .Hiç kimse gitmek istemiyor ,gideninde geri geldiği de yok.Hep merak edilir ama tam bilen yok ,yarım yamalak kafa karıştırıcı tüyler ürperten kaos .bitti