Lütfen ,Rica Ediyorum! Alıntılar için buradaym.Bunalımlı insanlar gidin bir psikiyatr'a
Görünün sizin derdinizle tasanızla uğraşamayız.YA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN YA DA BİR PSİKOLAĞA GÖRÜN !
Sokakta sarı mikrofonda ,sübhaneke duasını okuyabilirmisiniz diye soruyorlar .
Cevap ;Pek inançlı insanlar değiliz !
Benim düşüncem;Bilmeden öğrenmeden inkar edilemez ,bilmediğin bir durumu inançlı değilim diye geçiştiremezsin.
Kafir bile inanç kısmında kendi zorlamadan kafir olamıyor ,diğer kısum hayvani bir durum ,bırrrttt taataaaaa casss casss kleyyy diyorum bende Bunlar beni tanımıyor ,kendilerini hiç tanımıyorlar .Gülünç insanlar