Neslihan

Neslihan
@Brem77741
Kendini yetiştirmeye geliştirmeye çalışan kötülüğe rağmen iyilik zorluğa rağmen bir kolaylık vardır demesini bilmeye çalışan acize..vesselam
Bildiğin senle kalsa da artık için almıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı anlar vardır hiç bitmesin salise ilerlemesin dediğin ve yine bazı anlar vardır zaman saatlere günlere aylara karışsa dediğin…
Bazen çok şey söylemek istersin ama susmanın söylemekten ala olduğunu bildiğin yaşa gelince artık her şey eskisi gibi olmaz…Bazı şeyler, yavaş yavaş ya azalır ya çoğalır
Dışarısı çok soğuk olsada görüntüsü insanın içini ısıtıyor.Kolaylık ile bereket olsun inşallah 🤲☺️
Karanlık içinde hep bir aydınlık vardır…(47 gezisinden)