Achlys

@Brezzyq·
·
sabitlendi
Ama şu an kimseye, hiçbir şeye ihtiyacım olmadığını anlıyorum. Hiçbir şeye.. Kimsenin, hiç kimsenin ne yardımına, ne ilgisine ihtiyacım var. Ben yapayalnızım..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalvarırım defol içimden. Seni kovmuyorum fakat defolup git.
"Yanındayım." Her zaman inandığım en büyük yalan.
Dışarıdan belli değil, bedenim yaşıyor (?) ruhum öldü ya da sadece uyuyor.
Çünkü onun kalbi benimki gibi Acısını içinde tutuyor.