Berfin Altınel

Berfin Altınel
@Brfn_Altnl
𝐌𝐞𝐦 𝐣𝐢 𝐙𝐢̂𝐧𝐞̂ 𝐫𝐞 𝐝𝐢𝐠𝐨𝐭: “𝐄𝐲 𝐪𝐢𝐛𝐥𝐞𝐲𝐚 𝐪𝐞𝐥𝐛𝐞̂ 𝐦𝐢𝐧!”
Bayram sevinci yok içimde...
Reklam
Artık vücudumda arkadaşlıkları ve ilişkileri kurtarmaya çalışacak enerji kalmadı. gitmek mi istiyorsun güle güle.
goristanekê bifikirin, hemî çîrokê wan yeke.
Bunca pisliğin, yalanın ve nankörlüğün döndüğü bir zamanda, daha iyi biri olmaya, kendime yakışanı yapmaya çalışıyorum hep. Sonuç hayal kırıklığı olsa bile, ben elimden geleni yaptım diyebilmenin iç rahatlığıyla, başım dik kalkıyorum hepsinin altından. Bu bana yeter..
Ne yaparsan yap pişman öleceksin. Belki yaptıklarından, belki de yapmadıklarından..
Reklam