Aşk, filmlerdeki gibi mi acaba? Yürekli insanların canı pahasına uğraştığı, izlerken yüreğimizi o an dışarı çıkaracak hissini verdiği gibi mi?
Hiç sanmıyorum... Keşke öyle olsaydı, o filmlerdeki gibi yaşasaydık, kalbimiz bedenimizden ayrılacak gibi olsaydı. İşte o zaman dünya bu kadar korku dolu, bu kadar kirli... olmayacaktı.
B.S.