Aylin Yumşak

“Ağlarsam ayıp olur mu?” “Ağlamak asla ayıp değildir,sersem.Niye ki?” “Bilmem, henüz alışamadım. İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki…”
Sayfa 68·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ağlama yavrum.Böyle duygusal bir çocuk olursan hayatta daha çok ağlarsın…”
Sayfa 58·Kitabı okudu
“Yaşamak için fazlasıyla yaşlanmış gibiler, her şeyden bıkmışlar sanki…”
Sayfa 48·Kitabı okudu
“Uyuyalım. İnsan uyudu mu her şeyi unutur.”
Sayfa 49·Kitabı okudu