Seçil

Seçil
@Bsecill
Yükseliş
Ne yazık ki yükseliş aynı zamanda kötü bir şey de olabilir Eğer yükseliş, bir sistem içindeki ilişkileri sarsar ve nefret doğmasına sebep olursa nihayetinde sistemi yavaşlatır ve hedefe ulaşma yolunda önüne ket vurmus olur.
Sayfa 116
Alıntı
Seçil
Sistemli Düşünme