Kadınların yerine getirmeleri gereken görevlerin erkeklerinkinden farklı olduğunu kabul ediyorum, ama eninde sonunda bu görevlerin hepsi insanlara özgü görevlerdir ve bunların yerine getirilme biçimlerini düzenleyen ilkeler, ısrar ediyorum, aynı olmalıdır.