Hiç mi umudun yok? Belki bir gün yan yana oluruz. Belki bir gün dokunurum sana. Belki bir gün öperim seni. Acı çekeceğimi bilmediğimi mi sanıyorsun? Ben şimdiden çekiyorum o acıyı.Aylarca bekledim seninle konuşmak için, iki haftadır her saniyende hayatındayım, uyuyorsun biliyorum, yemek yiyorsun biliyorum,dışarı çıkıyorsun biliyorum, dolap kapağının kulpu çıkıyor bunu bile biliyorum. Ama yanında olamıyorum,Acı çekiyorum
Bende saatlerdir telefonu açabilmek için insanüstü bir çaba gösteriyorum.Bundan iki hafta önce telefonum bozulsa umurumda olmazdı.Ama şimdi o telefonun içinde çok değerli bir şey var..
Anlamayarak kaşlarımı çattım.
Ne var?
Sen varsın...