Bkt Orl

Bkt Orl
@Buket_Orl
İnsan sadece yalnız olabildiği sürece bütünüyle kendisi olur. Demek ki yalnızlığı sevmeyen özgürlüğü de sevmez. Çünkü insan ancak yalnızken özgürdür.
Sevgi çok ağır bir duygu. Sevginin kimsenin içinde gösterilmeyeni, duyulmayanı daha iyidir. Ne kadar görülse, duyulsa konuşulup nazar edilir. Böyle iyi her zaman...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her şey, her yerde, herkesle, herkesin yanında konuşulmaz...
Söylesene bu uzaklık ruha fazla ağırlık vermiyor mu?
Duygu ve Düşünce
Kabuğuna çekilmek mi kaplumbağa?
Düşünce
Ontoloji
Varlık her türlü hissetmek mi ister?
Edebiyat