Nasıl hatırlamalıyım seni anne? Siyah beyaz bir fotoğraftaki baharı andıran tatlı gülümsemenle mi geçmişi hatirladigindaki hüzün ve öfkenle mi hasta yatağında bana bakan gurur dolu gözlerinle mi yoksa beyaz kefen içindeki huzurlu ama hissiz berrakliginla mi ? Nasıl hatırlarsam hatırlayayım içim sızlıyor. Senin yaşayamadıkların, yaşadıkların ve yaşattıklarin hep içimi acıtıyor. Seni çok özlüyorum .