Dağı geçmek zorunda olan bir yolcu gibi herkes. Evet dağ olmasa yol çok daha kolay geçilebilir, doğru. Fakat madem önümüzde bir dağ var, onu oradan kaldıramayacağımıza göre, geçmek için bir yol bulmamız gerek kendimize!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öte yandan; tüm yorgunluğumuza ve zayıflığımıza rağmen devam edersek yol almaya, bir bakarız ki diğerlerinin yelkenle, kürekle geldiğinden çok daha ilerideyiz aslında.