Bugün yolda yürürken ara bir sokakta kaldırmda oturan 4-5 tane çocuk vardı 10 yaşlarındaydılar
en büyüğü 13 en küçüğü 7 yaşındaydı
Evet buraya kadar her şey normal
normal olmayan bu 5 çocuğunda
sigara içmesiydi en çok 7-8 yaşındaki çocuğa şaşırdım o yaşta sigaraya başlamak?!
küçüklere ellerindeki sigarayı attırdım
ama o çocuklar yarın gelip yine sigara içecekler .
Dikkatsiz, umursamaz, ilgisiz ebeveynlerin çocukları...
Lütfen böyle bir ebevyn olmayın.