Yarın YKS var ve ben de o masada olacağım. Sosyal hayatımdan ödün verdiğim, sabahlara kadar çalıştığım ve yeri geldiğinde stresten hastalandığım, psikolojik olarak da fiziksel olarak da zor ve yorucu bir süreçti.
Umarım hepimiz emeklerimizin karşılığını hakkıyla alırız. Sınavın her birimiz için çok güzel geçmesini diliyorum. Her şey gönlümüzce olsun..🙏
(Abiler ablalar dualarınızı esirgemeyin 🥹)
Yarın YKS var ve ben de o masada olacağım. Sosyal hayatımdan ödün verdiğim, sabahlara kadar çalıştığım ve yeri geldiğinde stresten hastalandığım, psikolojik olarak da fiziksel olarak da zor ve yorucu bir süreçti.
Umarım hepimiz emeklerimizin karşılığını hakkıyla alırız. Sınavın her birimiz için çok güzel geçmesini diliyorum. Her şey gönlümüzce olsun..🙏
(Abiler ablalar dualarınızı esirgemeyin 🥹)
Vaktini namazla süsle,
Edep ile kuşan.
Bedenin emanet; zinde tut,
Duanı zırh edin.
Temiz ol, ferah kal,
"İkra" emrine uy, oku.
Tebessümün sadaka olsun,
Ümitsiz olma
Tevekkül et, huzur bul,
Allah kuluna kâfidir.