Size bizim eşşeklerin hikayesini anlatacağım.
Eski anadoluda küçük bir köyde biri yaşlı biri genç iki eşşek varmiş. Günlerden birgün köyde bir düğün olur. Bizim eşşekleride düğüne çağırırlar. Genç eşşek tabi tecrübesiz hoplar zıplar düğüne gideceği için mutludur ama bakarki ihtiyar buna hic sevinmiyor. Ihtiyara sorar sen neden sevinmedin düğüne çağırıldığına.
Ihtiyar eşşekte derki:
Ya odun bitmiştir yada su yoksa kimse bizi sevdiği için düğune çağırmaz.
Buda böyle bi hikaye anlami siz çıkarın 😅