BulutluuHavaa

BulutluuHavaa
@BulutluuHavaa
Okumak azizim insanı incitmeyen tek şeydir.
Bazen seninle tanıştığıma pişman oluyorum. Seninle tanışmadan önce umutsuz insanlarla bir arada olmanın ne demek olduğunu bilmiyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bana insanların yaşamayı bu kadar önemseyip, ölümü bu kadar az önemsemesi çok tuhaf geliyor. O büyük bilim insanları hayatı sonlandırmanın güzel zorluklarını araştırmak yerine neden sürekli olarak onu uzatmaya çalışırlar ki sanki? Dünyada benim gibi ölmek isteyen ama buna cesaret edemeyen bir sürü insan vardır.
Ama cesaretim olsaydı ne yapacağımı sana söyleyeyim: Ya kendimi bir pencereden aşağı atardım ya da bir tramvayın önüne atlardım.

BulutluuHavaa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
7 günde okudu
·
2026 35. kitabı
Nurullah Genç
9.4/10 · 2.042 okunma
Allah bizlere, güzel izler bırakarak, yerin altındayken de hatırlanmayı nasip etsin.