BulutluuHavaa

BulutluuHavaa
@BulutluuHavaa
Okumak azizim insanı incitmeyen tek şeydir.
Yalnızlığı sevmek.
Kalabalıklar içinde anonim bir gölge olarak kalırsa, kaderin onu unutacağı ve rahat bırakacağına dair delice bir umudu var.
Reklam
Kim bilir..
Kaygı içinde kök saldı. Belki bir gün geçecek, belki de geçmeyecek.
Her şey geçer..
Hiçbir şey sonsuza dek sürmez, hatta biz bile, bir gün toz olacağız.
Çünkü onu görmek sıfırdan başlamak anlamına geliyordu.
Sevmek, birbirine bakmak değil, birlikte aynı yöne doğru bakmaktır.
Reklam