Bumin Kaan Gürkan

Bumin Kaan Gürkan
@Bumingurkann
İnşa ettiğim kafesim kitaplarla doluydu
O hesabı ben fazlasıyla ödedim kardeş söyle ona üstü kalsın
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaldırımda çizgilere basmadan yürümek, sokak hayvanları sevmek, müziğin nakaratında dans etmek... romantik olmak için realist bir kafayla, ve kafam güzelken genelde sokak lambasının renginin yeşile geçmesini beklemişimdir.
Şehrime inmiş yine ay ışığı. Acılar geçmez sadece alışırız... Biraz soğuk şarap... yan yana olsak belki başarırız...
Biranın sarhoşluğu güzeldir dostum. Sokaklar boyu yüzünde koca aptal bir gülümseme. Görenler mutlu sanıyor...
Geceler uzarken..sokaklar serserice daldım... ve ardına bakmadan karanlıkta kayboldum. Işıklar yok