PepukKitapGezegeni

PepukKitapGezegeni
“Umut,hep var.Gün doğarken ya da batarken,gökyüzüne baktığın her an hem de.”
Reklam
“Gözümün görebildiğini...”dedim,”keşke diğer insanlar da görebilse...”
Sayfa 65·Kitabı okudu
“Akvaryum kokusu midesini bulandırmıştı galiba.Asıl burada yaşananların onu rahatsız etmesi gerekmiyor muydu?Mide bulandırıcı olan,gerçekten sadece bu koku muydu?”
Sayfa 56·Kitabı okudu
“Tüm canlılar özgür doğar,hayvanlar da.Onları doğal yaşam ortamlarını terk etmeye zorlayan ve özgürlüklerini elinden alan, insanlardır.Gitmiş olmaları bizim suçumuz.”
Sayfa 45·Kitabı okudu
“Zürafaların mutlu yaşadıkları,doğal ortamlarından göç etmek zorunda kalmadıkları bir yerde onları görmekten mutlu olduğunu söylemişti.”Güneşin doğuşunda ve batışında birbirini selamlayan zürafalar gibi.”demişti.İşte öyle selamlıyorduk birbirimizi.”
Sayfa 30·Kitabı okudu
Reklam