Bizler sevgiye açız... İnsanları sevmek gerek, hem de çok sevmek gerek... İçinde sevgi barındırmayan bir yürek, kuru ve çorak bir toprak gibidir; orada hiçbir şey yetişmez.
Bazen içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor, sonra hiçbir şey yapmadığım için kendime kızıyorum, sonra kendime kızdığım için daha da çok enerjim tükeniyor. Muazzam bir döngü.