Burak

Burak
@Burakraw
Muhtemelen aynı fikirde değiliz.
İyi insanı herkes sever, ama asıl mesele kötü insandaki iyiliği bulup çıkarabilmektir.
Reklam
İnsan sevmeye başladı mı, yaşamaya da başlar.
Bizler sevgiye açız... İnsanları sevmek gerek, hem de çok sevmek gerek... İçinde sevgi barındırmayan bir yürek, kuru ve çorak bir toprak gibidir; orada hiçbir şey yetişmez.
İnsanlara derdimi anlatmaya çalışırken harcadığım enerjiyi, derdimi yaşamaya harcasaydım şimdiye çoktan bitmişti.
Bazen içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor, sonra hiçbir şey yapmadığım için kendime kızıyorum, sonra kendime kızdığım için daha da çok enerjim tükeniyor. Muazzam bir döngü.