Burak

Burak
@Burakraw
Muhtemelen aynı fikirde değiliz.
Bizim insanımızın öfkesi de sevgisi gibi; aniden parlar, ortalığı yakıp yıkar, sonra da geriye sadece kül ve pişmanlık kalır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ekmek kadar adalete de aç bu halk.
Adalet, sadece güçlülerin işine yaradığı sürece adalet değildir.
Zenginlerin sarayları, fakirlerin gözyaşları üzerine kurulmuştur.
Haklı bir dava uğruna çekilen acılar, insanı küçültmez; aksine yüceltir.