Burçin Boğday

Adına yaşamak dediği, yıllar süren bir intiharın sonunda gelmişti demek.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Umut çok garip bir şey, insanı olduğundan daha aptal etmeye yetiyor.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Alıntı
Bütün bu olan bitenden, bütün bu yaşadıklarımızdan, yaptıklarımızdan, biriktirdiklerimizden, gördüklerimizden sonra illa ki ölecek olmak hakikati içimi burdu. Ölmek olmasa yaşamak ne güzeldi.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Alıntı
Demek ki insan, yaşıyorsa nasıl olsa iz bırakıyor, bir zeytincinin paslanmış tabelasında bile olsa. İlla birilerinin kalbini dağlamanın lüzumu yok iz bırakmak için demek ki.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Kendimi iyi hissetmenin değilse bile kötü hissetmemenin muhakkak bir yolu olmalıydı, ölmedik ya?
Sayfa 21·Kitabı okudu
Alıntı