Burcu Özşanlı

Burcu Özşanlı
@Burcu29
KESİNLİKLE DOĞRU BİR YAKLAŞIM.... Çocuğunuz; – Varsın, bir çivi bile çakamasın...ama, dersleri iyi olsun. – Varsın, omuzlarda cenaze taşıyanlara bön bön baksın...ama, matematiği düzgün olsun. – Varsın, evin çalan telefonuna cevap veremesin...ama, notları yüksek olsun. – Varsın, eve gelen misafirlerinizle üç kelime konuşamasın...ama, fen lisesine gitmiş olsun. – Varsın, ağlayan bir çocuk görünce ona gülsün...ama, sınıfın birincisi olsun. – Varsın,kendisinin fazladan harçlığı olduğu halde; kantinden simit alamayan çocuklarla alay etsin...ama, öğretmenlerinin gözdesi olsun. – Varsın, başını okşayıp hatırını soran bir yetişkine dönüp; " Ya siz nasılsınız efendim..." diyemesin...ama, yabancı dili mükemmel olsun. – Varsın, oyun arkadaşları olmasın...ama, sınavlarda "on" çeksin. – Varsın; – Taziye nedir,bilmesin, – Başın sağ olsun ne demek, anlamasın, – Geçmiş olsun kime denir,niçin denir, haberi olmasın, – Uğurlar olsun, ne anlama gelir farkında olmasın, – Ama... karneleri süper olsun. – Evet...varsın, tek dostu olmasın...ama, iyi gelir getiren bir mesleği olsun...öyle mi... Bu çocuğu bu hale nasıl mı getirdiniz: – Bandı üç ay geriye sararak, çocuğunuzla "nelerden ibaret" olan iletişiminizi dinlemek ister misiniz; – "Oğlum, çıkar üstünü-başını...doğru derslerinin başına... – Kızım, öğrenemedin gitti şu işi...hafta içi sokak-mokak yasak... – Ne gezmesi...sen önce ödevlerini bitir. – Oyun mu...gelmeyeyim yanına... – Geçen dönemin berbat karnesini unuttuğumu sanma... – Birazdan tek tek bakacağım ödevlerine... – Yavrum, bıktım ama her akşam ders çalış demekten...
Televizyon