Bana kalırsa hayatta genel olarak gri alanların olması müthiş bir şey. Bu bulanık sınırlar aşırılıklara ve susti-mallere yol açabildiği gibi bir yandan da sorumluluğa, seçime ve özgür iradeye de alan açarlar. Edebiyatın, felsefenin hatta bilimin alanıdır buralar. Yetişkinlerin dünyası genellikle gridir, grinin bin bir tonundadır ve zaferlerimiz gibi hezimetlerimizin de sivri uçları bu grinin aşındırıcı doğasınca törpülenir. Çocuklar siyah ve beyazda
yaşarlar.