...Biliyorum, biliyorum, benim hayatım insanların gözlerinin içine bakmakla geçti, göz belkş de insan bedeninin içinde hala bir ruh barındıran tek kısımdır ve gözler yitirildiğinde,
Doktorun karısı, Hepimizin zayıf anları olur, ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız, gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur, ağlayamadığımız zaman ölecek gibi oluruz, dedi.
... Sonra, çok önce bilmesi gereken bir şeyi yeni keşfetmiş gibi, üzgün bir sesle mırıldandı, Hamurumuz böyle bizim,biraz ilgisiz, biraz da kötü niyetliyiz.