Burukbirtebessumm

Bu içimde ki belirsizlik iyi bir şey mi ? Aslında bu belirsizlik olmasa ve her şeyi önceden bilseydik heyecanı olur muydu hayatın ? Ne kadar zevksiz olurdu öleceğin zamanı bile bile bilmek . Peki ya belirsizlik ... Bu acı veren ne yapacağını bilememek .önünü görememek gördüğünden emin olamamak . Sisli bir yolun içerisinde kaybolmuş gibi hissediyorum . Kendimle ne yapacağımı bilemiyorum . İstediklerimi gerçekten istiyor muyum onu bile bilemiyorum . Bildiğim tek bir şey var o da bunların cevabını yalnızca kendimle bulabileceğim .
Duygu ve Düşünce