" Şiddet insanın fıtratı gereği midir Hanne?"
"Elbette şiddet, insanın var oluşundan beri var ve sonsuza kadar da devam edecek. Önemli olan bizim şiddetle aramıza koyduğumuz mesafe."
"Peki ya huzur?"
"Huzur kısa ömürlü bir kelebek gibi Ömer. Dünyanın bu hali insanların egoları yüzünden, paylaşma duygularının kıtlığı ve aç gözlülüğü yüzünden. Gerçekten sevmeyi bilmediklerimden ya da sevmekten korktuklarından. Huzursuzluğun bütün sebebi yine insan Ömer."
" Ölümün gerçeği budur. Ölüm bir gerçekçilik. İnsanlığın merkezine yapılan derin bir dalış, hayatın anlamını arayan fakat bulmaya korkan herkes için benzersiz bir rehber ölüm aslında."
" Çünkü seni bekliyorum.
Çok uzun zamandır,
Çok uzun zamandır,
Çünkü şuan kibirlilikler arasında bir savaş var
Ama tüm gördüğüm sen ve ben
Senin için olan savaş tek bildiğim
Öyleyse eve gel
Eve gel."