Büşra Kavak

Kalp sevmeyi unutmadığı gibi nefreti de unutmuyordu. Öyle kolay değildi,kalbin öğrendiği hisleri ona unutturmak...
Alıntı
Reklam
Günebakanlar hep acı çekerdi. Güneşe âşıklardı ve sürekli o nereye giderse oraya çevirirlerdi yüzlerini. Sadece izleyebilirlerdi onu, ulaşamazlardı, engelleri vardı. Güneşin de umrunda değildi bu gerçek. O kendi döngüsünü devam ettirir, varlığına muhtaç bu çiçekleri umursamazdı. Oysa günebakanlar yaralıydı, âşıktı. Güneş gözlerinin önünden kaybolduğunda solarlardı.
Alıntı
Bazı aşklar zamanla küllenmek yerine, her geçen gün üstlerine serpilen özlem tozuyla alev almaya devam ederdi.Çekilen acı bile buna engel olmayı başaramıyordu.
Alıntı
Reklam