Bu kitap tiktok ta karşıma çıkan alıntıları ile okuma listemdeydi ama son olaylardan sonra Leman'dan bırak Akva kitabını hiç bir kitabı okumam. Konudan haberi olmayanlar için özet geçeyim.
Leman bu kitabı katledilen İlkbal ve Ayşegüle ithaf etti. İlkbal i adını "Yaşatmak" için başrol yaptı ama "Kutsal Veda(!)" adlı son bölümde İlkbali bir erkek tarafından, hamileyken PATLATARAK öldürdü.
Adını yaşatacağın bir kişiyi kitap karakteri yapıyorsan o kitabı mutlu sonla bitirmelisin, böyle vahşi bir şekilde öldürerek değil. Bu kitabı yazması iğrençlikken editörden yayınevine hiç kimse sana sen ne yazdın demedi mi? Böyle bir kitabın basılmasına nasıl izin verirler?