Bir kitaba başlamak yeni bir insanla tanışmak gibi;başta biraz sıkılıp bırakmak istiyorsun,ortasına yaklaşınca bağlılık artıyor seviyorsun,ileredikçe merak artıyor hiç bırakmak istemiyorsun sayfalar azaldıkca bitmesin diye az az okumak istiyorsun....
Sonuna gelince ya derin bi oh çekiyosunuz yada off...Her insan bi kitap kimini tozlu raflarda bırakıyoruz kimini en güzel rafta kimini başucumuzda.Önemli olan başucunda olabilmek🌸
Ölümlerin, musibetlerin, sıkıntıların ve kederlerin karşısında Efendimiz ve ashabı her biriyle hem de onlarca kat daha zoruyla imtihan oldular şekliyle sükunet bulmak, kendini teselli etmek. Allah her birimize nasip etsin:)🌸'
Var mı bilen başıma seni saranlar arasında adını ?
diyor çok sevdiğim biri.
Sahiden derd'im varmı bilen seni?
Şifacım kim benim?
Gel pazarlık yapalım seninle eyy derd'im
Sen ver bana elini.