Buse Tığ

Buse Tığ
@Busetigg
Sınıf öğretmenliği İyi insan olmaya çalışır.
Bir kitaba başlamak yeni bir insanla tanışmak gibi;başta biraz sıkılıp bırakmak istiyorsun,ortasına yaklaşınca bağlılık artıyor seviyorsun,ileredikçe merak artıyor hiç bırakmak istemiyorsun sayfalar azaldıkca bitmesin diye az az okumak istiyorsun.... Sonuna gelince ya derin bi oh çekiyosunuz yada off...Her insan bi kitap kimini tozlu raflarda bırakıyoruz kimini en güzel rafta kimini başucumuzda.Önemli olan başucunda olabilmek🌸
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
eskiden canımın ciğeri olan insanlara şuan iğrenerek bakıyorum bu hayat çok zalim
Ölümlerin, musibetlerin, sıkıntıların ve kederlerin karşısında Efendimiz ve ashabı her biriyle hem de onlarca kat daha zoruyla imtihan oldular şekliyle sükunet bulmak, kendini teselli etmek. Allah her birimize nasip etsin:)🌸'
Sevgili arsız ölüm yine yaptın yapacağını..
Var mı bilen başıma seni saranlar arasında adını ? diyor çok sevdiğim biri. Sahiden derd'im varmı bilen seni? Şifacım kim benim? Gel pazarlık yapalım seninle eyy derd'im Sen ver bana elini.