...Büşra...

...Büşra...
@Busra2010
Erich Fromm'un bi kitabında okumuştum. Şöyle diyordu..
İnsan seviyorsa, iki şeyi asla yapmaz. Aldatmaz ve ağlatmaz. Çünkü aldatmak insan onuruna, ağlatmak ise insan yüreğine yapılmış en çirkin saldırıdır.