“Hayatın tamamını anlamalısın,sadece küçük bir parçasını değil.İşte bu nedenledir ki okumalısın,bu nedenledir ki göğe bakmalısın,bu nedenledir ki şarkı söylemeli,dans etmeli,şiir yazmali ve acı çekmeli ve bütün bunların yaşam olduğunu anlamalısın.”🍃💐🍀