Hatırladıkça üzüldüğüm o zamanlar niçin çok mutluydum,çünkü sabırla onun ruhunu bekliyor,üzerime yağdırdığı mutluluğu tüm kalbimle ve içten minnet duygularıyla kabulleniyordum!
Eskiden tüm dünyayı sevgiyle kucaklayacak yüreğe sahip,her adımda cenneti ayağının dibinde gören ,zengin duygularla dolaşıp duran ben,
artık aynı kişi değil miyim?