Kitabı hiç beğenemedim. Gerçekten sadece bitsin ve başka bir kitaba geçebileyim diye okudum. Kitap 10 bölümden oluşuyor ve ilk bölümde biraz umudum vardı ama 2. bölüm bittiğinde bu kitabın iyi gitmeyeceğini anlamıştım.
Bayıldım! O kadar içine çeken ve akıcı bir anlatım ki, akılda kalıp kitabı bitirmeden başka bir etkinliğe vakit ayırmama bile izin vermedi. Wain’in bu kadar sakin bir anlatımla yaptığı eleştirinin bana bu kadar güzel geçip beni yer yer sinirlendirmesi, duygulandırması ve etkisi altına almasını çok ustaca buldum John Wain .